Под поимот одржување се подразбираат сите активности потребни за беспрекорно работење на софтверот, кој вклучува помош при поставување, надградби и миграција, општа поддршка на корисниците и друго. Даталаб ги наплатува ваквите постапки во согласност со списокот со цени на услугите, но исто така можете да склучите договор за одржување со кој ќе имате право на одредено време на поддршка (засновано на видот на договорот), поевтини такси за поддршка и приоритетен третман.
Сигурноста и задоволството на нашите корисници е наша примарна цел. Доколку го земеме во предвид нашиот начин на работење, каде што Даталаб ја развива програмската опрема, а покрај Даталаб, одржување, инсталација и поддршка вршат партнерите, може да се појави ситуација одреден корисник да не е задоволен од услугите, кои ги нуди партнерот.
Даталаб остава на корисникот да избере партнер без никакви препреки. Корисникот може да го избере партнерот сам, а исто така може и да го промени. Доволно е само писмено да го известите Даталаб, дека корисникот го прекинува деловното работење со партнерот А и преоѓа кај партнерот Б или директно во матичната компанија – Даталаб.
Лиценците и сите платени услуги се во сопственост на корисникот и не се врзани за партнерот и се со вредност без оглед на бројот на промени.
Само сакаме да Ве предупредиме дека секој партнер најдобро ги познава своите корисници. При премин од еден партнер на друг, потребно е да се земе предвид дека новиот партнер повторно мора да се запознава со начинот на работа на корисникот, што може да доведе до додатни трошоци.
Кога е активирана надградба, PANTHEON ги испраќа информациите за серверот за надградба за тековната верзија на софтверот.
Корисниците може да имаат различен распоред за надградба: Корисникот А го надградува PANTHEON секој месец, а корисникот Б ја прескокнал последната верзија и корисникот Ц ги надградил само своите апликации пред шест месеци.
PANTHEON не испраќа други податоци до серверот, освен системските податоци за инсталираниот софтвер PANTHEON. Гарантираме дека вашите деловни податоци се чуваат безбедни за време на надградбите.
- Чекор 2 – Дистрибуција на кодови за регистрација и логови на промени
Серверот за надградба ги користи податоците за верзијата за да состави список на промени што му се потребни на корисникот за да инсталира нова верзија.
Доколку корисникот стекнел нови лиценци (пр. за да го зголеми бројот на корисници, да ја продолжи претплатата за надградба, да додаде нови модули или да го смени моделот за лиценцирање), серверот пресметува нови кодови за овластување и ги испраќа до PANTHEON.
- Чекор 3 – Преземањето се менува
PANTHEON го користи дневникот за промени за да утврди кои нови верзии треба да побараат од серверот за ажурирање. Новите верзии ги презема во директориумот за надградби на локалниот сервер, од кој ажурирањата ќе бидат инсталирани на работните станици на корисниците.
Бидејќи серверот знае кои верзии ги инсталирал корисникот, не ги презема сите надградби од првата верзија, туку само разликата е релевантна за корисникот и за моментално инсталираната верзија. Ова значи дека наместо 60MB податоци, само околу 10 МБ треба да се преземаат во просек. Затоа, трошоците за надградба се многу пониски.
- Чекор 4 – Надградба на базата на податоци
PANTHEON потоа извршува надградба на структурата на базата на податоци. За време на надградбата, ја поправа структурата на базата на податоци, ажурира извештаи и процедури зачувани на SQL-серверот.
- Чекор 5 – Инсталација на работните станици на корисниците
Обично има неколку работни станици кои работат во PANTHEON за една компанија. За да избегнете да ја надградите работната станица на секој корисник поединечно и да избегнете непотребен стрес за администраторите на системите, PANTHEON автоматски проверува дали постојат ажурирања и ги инсталира овие ажурирања за секој корисник.
Ова значи дека барањата за одржување на информативниот систем се намалени, а надградбата е централизирана. Администраторот знае дека со надградба на системот од нивната работна станица, тие можат да ги надградат сите работни станици во компанијата.
ERP е како жив организам, постојано се менува и се развива. Надворешните притисоци, како што се промените во законодавството, бараат адаптација, значи ажурирање на софтвер. Уште повеќе промени доаѓаат одвнатре, што доведува до развој и унапредување на информативниот систем, кој пак станува уште побрз, постабилен и генерално подобар за употреба. Во исто време, основната технологија се менува исто така.
Тоа му дава можност на корисникот да ја искористи најновата верзија на PANTHEON и неговите нови карактеристики и обезбедува усогласеност со законодавството и околината, во која се користи во PANTHEON (Windows OS, Android).
За таа цел, треба да се инсталираат редовни ажурирања на софтверот, кои се нарекуваат надградби. Имате право на надградба ако склучите претплата за ажурирање. Претплатата за ажурирање не е вклучена во цената на лиценците, освен во случајот со PANTHEON Cloud.
ERP деловните решенија се живи организми, и како такви мора да се променат и прилагодат. Дури и надворешните побарувања (законски измени), наложуваат нови верзии на софтверот. Уште поголем број на промени и додатоци се резултат на развојот на самиот оперативен систем и служат за полесно користење, постабилно и побрзо користење. Технологијата која служи како основа за ИТ промени, исто така.
Поради оваа причина, програмата мора да се надогради до понови верзии. Имате право на надградба или ажурирање на софтверот доколку склучите договор за ажурирање. Инаку, ажурирањето не е вклучено во цената на лиценцата, освен во PANTHEON Cloud.