Гранулата носи поголема ефикасност и транспарентност во процесот на нарачки и овозможува подобра следливост и управување со процесите на нарачки во компаниите за големопродажба.
Онлајн нарачката им овозможува на добавувачите да креираат свои нарачки во деловниот процес на големо. Овозможува креирање на нарачки врз основа на договорни односи, прикажување на статусот на залиха, отворени артикли, датуми на испорака, резервации на производи и испорака на повеќе локации. Известувањето за статусот на нарачката се одвива преку произволно дефиниран деловен процес. Гранула не е врзана за вработен во компанијата, туку за надворешен партнер. Пример за употреба е за продажба на големо како и за директни нарачки од вашите деловни партнери. За секој партнер, можете да го поставите нивниот пристап и прегледи преку овластувања.
Главни функционалности:
- Увид во залихите и цените: Корисниците можат да ги проверат тековните залихи и да ги видат тековните цени додека додаваат производи во нарачката.
- Креирајте и управувајте со нарачките: корисниците можат да ја изберат саканата количина и производ, да го постават датумот на испорака и да додадат белешка за добавувачот. Нарачката потоа се зачувува и веднаш е видлива за комерцијалните луѓе во системот PANTHEON.
- Разновидна употребливост: алатката ја користат и надворешните купувачи и вработени, како што се продавачите и промоторите на продажба кои можат да креираат нарачки дури и од терен.
- Следење на статусот на нарачката: клиентите можат да го следат статусот на нивните нарачки, како што се потврда, испорака или завршување, преку Гранулата. Тие исто така можат лесно да ги прегледаат издадените фактури на добавувачи.
- Електронски процес: целиот процес, од нарачка до фактура, се врши електронски преку системот PANTHEON, што помага да се скрати времето на испорака и да се намали можноста за грешки.