PANTHEON функционалности – Сервис
Функционалноста на Сервис услугата е наменета за компании што вршат услужни активности или обезбедуваат гаранција за продадените производи.
Магацин за рекламации
Карактеристично за Сервис услугата е што влезниот и излезниот промет мора да бидат изедначени. Колку имаме примено делови, толку треба и да издадеме, да ги замениме со други или да ги затвориме со издадените или примените, одобрените и обратно. Затоа магацини за рекламација се редефинирани за услужната индустрија, на која залихите се водат квантитативно и вредносно.
Нарачка на услуги
Заради следење на поплаките на клиентите, во програмот е достапна „Нарачка за услуги“, со која ги преземаме оштетените стоки и ги враќаме по корекцијата, ги заменуваме со друг производ или ја затвораме со одобрение. Програмот исто така проверува дали клиентот всушност го купил производот кај нас, со кој документ и дали производот сè уште е под гаранција. Покрај тоа, во зависност од тоа дали производите се во гарантен рок или не, програмата нуди можност за поврат на рекламираниот производ.
Рекламација на купувачите
- подршка за вашата услуга
- подршка за потребите за рекламација и налози за услуги
- мониторинг на гаранцијата
- управување со производот според сериски броеви, купувачи и гаранциски рокови
- преглед и пресметка на долгови на клиентот
- издавање производи за замена
- фактурирање за барања на услуги
- поврзување на барањата за услуги со одобренија
Рекламации на добавувачите
Следењето на поплаките до добавувачите, односно производите што ги испраќаме до добавувачите за поплака, се врши преку документот за издавање оштетени производи на добавувачот, кои потоа ги добиваме назад и во случај да добиеме одобрение од добавувачот, ја затвораме рекламацијата.
Преглед на отворените / затворените побарувања на клиенти и добавувачи и нивната содржина се вклучени во нарачки за услуги.
- Автоматски креирајте белешка за испраќање на побарувања до продавачот врз основа на примените фактури и статусот на магацин,
- Способност да се затворат барањата за услуги со заменети производи и да се поврзат барањата со одобренија,
- Пресметка на долгот на добавувачот од побарувањата за рекламација
Пресметка на рекламации
Сервисот модул исто така содржи пресметка на рекламации, решени и нерешени. Пресметките можат да се направат одделно за примени и одделно за издадени барања и да се комбинираат и за двете.
Сервисниот модел исто така е наменет и за периодично пресметување на интервенциите за услуги.
Вклучено во лиценците
Дигитализирајте го вашиот бизнис со услугите на PANTHEON еРаботење.
Даталаб МК д.о.о.е.л
Бул. 8ми Септември 2/2, 5 кат
1000 Скопје, Македонија