БЕСПЛАТЕН ОНЛАЈН ВЕБИНАР

Гранули Кадри и Патни Налози во PANTHEON: Оптимизирајте го управувањето со човечки ресурси и патни налози

26
2024 година
10:00
онлајн (Microsoft Teams)
Емилија Сарџовска Ѓорчева
Мартина Денковска

Консултанти за 
еБизнис решенија

 

Гранулите се специјализирани модули во рамките на PANTHEON кои овозможуваат поефикасно управување со различни деловни процеси. Тие помагаат да се подобрат работните текови, да се зголеми продуктивноста и да се олеснат секојдневните задачи. Секоја гранула содржи голем број на функционалности прилагодени на специфични потреби, кои ја поедноставуваат работата и го подобруваат корисничкото искуство.

Што ќе научите на овој вебинар?

Гранула Кадри 
Целта на гранулата Кадри е целосна транспарентност и пристап на вработените до нивните персонални податоци и документи. За ова, на вработениот не му се потребни информации од одделот за човечки ресурси.

  • Основни информации за вработениот: Вработените можат брзо да пристапат до сите релевантни информации за себе.
  • Моја евиденција: Овозможува следење на работата и отсуствата на вработените (контрола за годишен одмор, боледувања…)
  • Пристап до платни листи: Вработените можат лесно да ги видат своите платни листи во делот Документација. Можно е да се зачуваат на компјутер или да се испечатат, што овозможува лесен пристап до сите претходни платни листи. Оваа функционалност е особено корисна за оние на кои им е потребно одобрение за кредит од банка, бидејќи ќе можат сами да си ги испечатат последните три уплатници.
  • Присуство: Лесно евидентирање на работните часови, вклучувајќи ги  пристигнувањата, поаѓањата и паузите.
  • Барања за вработени: Вработените можат да поднесат барања за годишен одмор или друго отсуство директно преку системот.
  • Одмор – Преглед на користење: Лесно следење на искористените денови за одмор и можност за планирање на идни отсуства.
  • Задачи: Јасно дефинираните задачи помагаат да се следат одговорностите и приоритетите на вработените.

 

Гранула Патни Налози
Гранулата Патни Налози овозможува брзо и лесно креирање на нарачки за патување:

  • Создадете нов налог за патување: вработените можат лесно да ги внесат сите основни информации за патувањето, вклучувајќи го возилото и километражата.
  • Пресметка на дневници и трошоци: Автоматска конверзија на дневници и следење на трошоците, што ги олеснува административните процеси.
  • Прикажи ги сите нарачки за патување: вработените можат лесно да ги видат сите нивни налози за патување и да го следат нивниот статус преку мобилен телефон.

 

DMS – Општо и употреба на гранули
Системот за документација (DMS) го олеснува снимањето и обработката на документите, а со тоа ја зголемува ефикасноста и продуктивноста во организацијата. Во комбинација со Гранулата Кадри и Патни Налози, DMS овозможува лесно складирање, пребарување и споделување на важни документи, што значително ги забрзува административните процеси и ја зголемува деловната ефикасност.

  • Намалување на потрошена хартија: со користење на DMS, организациите можат да ги намалат трошоците поврзани со печатење и складирање на физички документи, со што ќе придонесат за поодржлив бизнис.
  • Брзо пребарување на документи: корисниците можат брзо да ги најдат документите што им се потребни благодарение на функцијата за напредно пребарување.
  • Безбедност и пристап: DMS нуди безбедно складирање на деловните записи и способности за контрола на пристап, обезбедувајќи заштита на чувствителните информации.
  • Автоматизација на процесите: DMS овозможува автоматизација на рутинските задачи, што дополнително го олеснува работниот процес.

На пример, при службено патување, корисниците можат лесно да фотографираат сметки за гориво и закуски на терен и да ги внесат директно во гранулата за нарачка за патување. Оваа интеграција придонесува за побрза обработка и подобро следење на трошоците, а со тоа ги оптимизира и деловните операции.

 

Подобрете го вашиот бизнис и олеснете ги секојдневните процеси! Станете дел од заедницата која ги користи најновите решенија за управување со човечки ресурси и деловни патувања.

 

Термин: Четврток, 26.09.2024, во 10:00 часот (вебинарот ќе трае околу 30 мин).

 

Доколку нема да можете да присуствувате на вебинарот во живо, регистрирајте се во секој случај. Ќе ви испратиме видео снимка од вебинарот.

X