Општи теми, Претприемништво, Дигитализација
Зошто е важно вашиот бизнис да биде присутен на социјалните мрежи
Значајни придобивки од социјалните мрежи
Според некои проценки, 50% од малите бизниси не користат социјални мрежи за да го промовираат својот бизнис. Иако овој број изненадувачки звучи, уште повеќе е изненадувачки што дополнителни 25% не планираат да користат социјални мрежи ни во иднина.
Факт е дека скоро сите професионални компании користат социјални мрежи, 78% од продавачите кои го користат интернетот за да соберат клиенти и прават продажба на производи, се наведува дека се забележани многу подобри деловни резултати, отколку нивните колеги кои не се онлајн.
Очигледно, постои разлика помеѓу оние што ги гледаат придобивките од социјалните мрежи и оние кои се борат за да влезат во тој свет. Меѓутоа, поради тоа, за малите бизниси е уште поважно да ја согледаат важноста на социјалните мрежи. Некои од придобивките кои ќе ги добиете доколку ги користите социјалните мрежи:
- Подигнување на свеста за вашиот бренд: Маркетингот на социјалните мрежи ќе го олесни објаснувањето на вашите производи и мисија.
- Зголемување на сообраќајот: Користењето социјални медиуми и поврзувањето со вашата страница во голема мера ќе го зголемат вашиот сообраќај.
- Промовирање производи и услуги: Крајна причина за инвестирање во маркетинг.
Изградете го вашиот бренд полесно
Стекнувањето признание на брендот е една од најважните маркетинг цели на секоја компанија. Тоа е затоа што потрошувачите сакаат да купуваат брендови што ги препознаваат. За среќа, социјалните мрежи овозможуваат лесно и ефикасно градење бренд.
Тие имаат предност во однос на традиционалните медиуми бидејќи можат многу побрзо и полесно да го донесат вашиот бренд пред луѓето. Покрај тоа, публиката го гледа вашиот бренд дури и кога не размислува за вашиот бренд или производ.
Разговарајте за вашиот бренд
Силната маркетинг стратегија на социјалните медиуми ќе создаде разговор за вашиот бренд, производи и партнери.
Со ова, добивате голема количина на повратни информации за вашиот производ. Вие исто така влијаете на луѓето да разговараат. Останатите компании со задоволство ќе влезат во овие разговори, бидејќи ве следат од љубопитност или интерес за вашиот производ или услуга, а меѓусебната комуникација, како и комуникацијата со вашата компанија, ја олеснуваат социјалните мрежи.
Научете како да се поврзете со вашата публика
Слушањето на социјалните мрежи е чин на следење разговори за одредени теми на Интернет. Тоа ви помага да разберете што е важно за вашата публика и да ги препознаете трендовите што ги следи вашата целна публика.
Ќе дознаете повеќе за животите на вашите придружници. Со какви животни тешкотии се соочуваат и со кои се идентификуваат, а тоа може да ви помогне да креирате содржина со која ќе се идентификуваат и на кои ќе одговорат. Можете исто така да ги препознаете тонот и јазикот што ги користи вашата целна публика.
Кажете ја приказната за вашиот бренд
Користењето на социјалните мрежи е одличен начин да ја споделите мисија на брендот преку приказна. Споделувајте одлични приказни преку објави на социјалните мрежи и тие навистина ќе имаат големо влијание врз имиџот на вашиот бренд. Тие можат да бидат едноставни или обемни во зависност од тоа што мислите дека ќе биде најефективно.
Хуманизирајте го вашиот бренд
Британската студија на Trinity Mirror Solutions покажа дека повеќе од половина од возрасните немаат доверба во брендот додека не видат „реални докази“ дека брендот ги исполнува своите ветувања. За да се поврзете со клиентите – и потенцијалните клиенти – треба да ја покажете човечката страна на вашиот бренд. Како ги прифаќате вредностите на вашиот бренд? (Дали воопшто имате вредности на брендот?) Како ги гледате најдобрите интереси на вашите клиенти и вработени? Дали вашиот производ навистина функционира? Способноста да се создаде вистинска човечка врска е една од клучните придобивки на социјалните медиуми за бизнисот. Претставете ги вашите следбеници со луѓето кои ја сочинуваат вашата компанија и покажете како постоечките клиенти ги користат и имаат корист од вашите производи.
Истражувајте ја вашата публика, собирајте податоци за да бидете подобри
Истражувањето на публиката е слично на слушањето на социјалните мрежи. Пребарува клучни зборови што ќе ги користи вашата публика, но е повеќе фокусиран на вашиот конкретен производ. Можете да ги користите социјалните мрежи за да ги соберете овие информации.
Обезбедете услуги за клиентите што ги прави среќни
Клиентите сега очекуваат компаниите да ги обработат нивните барања што ги испраќаат преку социјалните медиуми. Силната инвестиција во поддршката на клиентите може да изгради значајни односи помеѓу вашата компанија и клиентите. И со социјалните медиуми, предизвикот за поддршка на клиентите останува баран како порано.
Социјалните мрежи овозможуваат инстантна интеракција и повратни информации од клиентите. Бизнисите исто така имаат можност веднаш да одговорат на своите клиенти. Бидејќи речиси половина од американските клиенти, но и голем број од оние во светот, ги користат социјалните мрежи за да поставуваат прашања за производи или услуги, стратегијата за услуги на клиентите на социјалните мрежи е исклучително важна.
Изградете лојалност на клиентите
Што мислите за бесплатно градење лојалност на брендот? Секако звучи одлично.
Клиентите ги следат и комуницираат со брендовите што ги сакаат. Сепак, она што е интересно е дека 53% од клиентите кои го следат вашиот бизнис веројатно ќе бидат лојални на вашиот бизнис. Очигледна е директна корелација: ако клиентите ве следат, поголема е веројатноста да ве изберат вас отколку конкуренцијата. Покрај тоа, ако тие се лојални клиенти, тие ќе го зголемат вашиот промет.
Користете ги социјалните медиуми за да го зголемите сообраќајот
Маркетингот на социјалните мрежи може да ви помогне да ги насочите клиентите директно на вашата страница. Малку е веројатно дека целиот ваш сообраќај ќе дојде преку пребарувачите, поради што каналите на социјалните медиуми ви дозволуваат поразновидни текови на влезниот сообраќај.
Додека социјалните медиуми се одлични за придвижување на сообраќајот на вашата страница, треба да размислите не само што објавувате, туку и колку често. Не сакате да станете супериорен продавач или да ги угушите вашите клиенти.
Добра идеја е да го следите планираниот распоред за објавување на вашата содржина. Ова ќе ви помогне не само да се осигурате дека вашата содржина е објавена во времето што е најефективно, туку исто така ќе ви даде време да ја уредите содржината со помош на SEO (Оптимизација на пребарувачот).
Социјалните медиуми можат да помогнат во градењето односи
Социјалните медиуми може да имаат индиректно влијание врз SEO. На пример, да речеме дека добивате 1.000 споделувања во објава на блог затоа што содржи силна содржина. Некои од вашите следбеници кои ја гледаат вашата објава може да напишат слична содржина и да се вратат на оригиналната објава како извор. Пребарувачите тогаш ќе го сфатат фактот дека вашата содржина е добро поврзана и потенцијално ќе ја рангираат вашата објава повисоко од конкуренцијата.
Google и Bing исто така прикажуваат твитови во резултатите од пребарувањето. Оваа функција е порелевантна за трендовските теми.
Социјалните мрежи се главно бесплатни
Бесплатно е да се креираат профили на социјалните мрежи и да се објавува органска или оригинална содржина. За некои тоа може да биде доволно, а квалитетот на содржината може сам да ја промовира. Меѓутоа, ако сакате да вложите напори и да продолжите да промовирате, плаќањето за промоцијата ќе помогне да се зголеми вашата изложеност.
Можете да го промовирате вашиот бизнис на Фејсбук за кој било буџет. Фејсбук исто така автоматски ја насочува вашата реклама на корисници кои се заинтересирани за она што го рекламирате. Твитер работи на ист начин.
Треба да поставите кампања и таа ќе работи со вашиот буџет. Тоа значи дека ќе имате огромен поврат на инвестицијата и ефикасно ќе го користите вашиот буџет за маркетинг.
Користете ги социјалните медиуми за да промовирате производи
Она што ја прави разликата во промовирањето на просечни и исклучителни содржини може да биде насловот, фотографијата и времето кога содржината е објавена на интернет. Секоја од овие работи е важна и мора да се земе предвид кога се пишува порака на социјалните мрежи. Најважното нешто што треба да го имате на ум кога пишувате пораки е да бидете креативни. Сакате да бидете сигурни дека ја објавувате оригиналната содржина.
Користете хаштагови за да го зголемите досегот на интернет
Хаштагот (#) е моќна алатка која може да поврзе група на истомисленици преку социјалните мрежи. Тоа е лесен начин значително да го зголемите вашиот досег. Користењето на хаштагот е бесплатно, па зошто да не го користите? Особено затоа што твитовите кои содржат 1-2 хаштагови имаат 55% поголема веројатност да бидат ретвитувани. Важно е да се има предвид дека повеќе хаштагови не водат до поголем ангажман. Премногу хаштагови ќе ја обезвреднат моќта на вашата порака и таа брзо ќе се изгуби.
Поврзете се со влијателни лица
Продажбата преку уста сочинува помеѓу 20 и 50 проценти од одлуките за купување. Кога ги убедувате луѓето на социјалните мрежи да зборуваат за вашиот производ или компанија, ја градите свеста за брендот и кредибилитет и ја поставувате сцената за поголема продажба.
Еден од клучните начини да се продаде од збор на уста на социјалните мрежи е партнерството со влијателни луѓе – луѓе кои имаат многу следбеници и кои можат да го привлечат вниманието на корисниците кон вашиот бренд.
Социјалните мрежи се од суштинско значење за бизнисот
Социјалните мрежи се клучен дел од маркетингот на вашиот бизнис, но тоа искуство не мора да ви претставува стрес. Направете го првиот чекор, креирајте профил и започнете да комуницирате со вашите клиенти.
Бидејќи овој начин на комуникација е се почест во нашите животи, се повеќе потрошувачи се на актуелните и на некои нови социјални платформи, каде што носат одлуки за купување. Оние кои имаат силно присуство и брендирање на споменатите места ќе ги зголемат стапките на конверзија, додека оние кои немаат активни кампањи на социјалните мрежи би можеле да ги загубат потенцијалните клиенти. Каква компанија сакате да бидете?