Со PANTHEON DMS – повеќе не ви е потребна хартија
Управувајте со вашите документи со PANTHEON еДокументација
Во денешното брзо деловно опкружување, ефективно управување со документи е од клучно значење за успехот.
Дали знаевте дека без систем за документи, вработените во просек губат до 20% од своето време барајќи различни документи. Сè повеќе компании одлучуваат да го надградат својот бизнис со кој управуваат со програмата PANTHEON, односно решението PANTHEON Document System (DMS).
Системот на документи овозможува лесно прифаќање и обработка, како и транспарентно складирање на документите и комбинира на едно место:
- еПроцеси – однапред дефинирани деловни процеси,
- еДокументација – зачувување на сите документи во компанијата,
- еКнижење – скенирање на податоци од хартиен документ во електронска форма без повторно пишување
За почеток, започнете да користите eДокументација бесплатно!
Од 1 јули 2024 година, еДокументацијата е достапна за сите корисници на PANTHEON, што значи дека е вклучена во сите видови на PANTHEON лиценци.
Секоја компанија има 100 MB слободен простор на располагање за чување документи, фактури и договори и останати документи.
За количини над 100 MB, проверете го ценовникот овде.
Зошто да започнете со користење на системот за документи PANTHEON (DMS)?
- За да ги намалите трошоците за обработка и архивирање документи и да ја зголемите ефикасноста.
- Веќе не сакате да пребарувате документи во папки, туку да пристапувате до нив во организирано складирање.
- Организацијата на складирање (класификација) овозможува складирање на фактури, договори, налози за услуги, поплаки, еПошта и сл.).
- За да имате контрола врз тоа кој пристапува до документите (овластување од вработениот).
- За да го оптимизирате движењето на документите низ компанијата (има можност за потврда на повеќе нивоа)
Што е еДокументација?
eДокуменцацијата е дел од системот за документи (DMS) и ја претставува архивата на целата документација што се користи во компанијата. Во еДокументацијата се чува добиената и издадената пошта (заедно со раководството на поштенската книга), целата сметководствена документација (изводи за сметки, завршна година, потсетници…), комерцијална документација (на пр. договори, анекси…), техничка документација (на пр. упатство за употреба, гарантни листови, слики од терен…).
Накратко – СИТЕ документи што претходно сме ги ставале во папки или кои биле архивирани низ компанијата.
- Бизнис без хартија: дигитализацијата на документи носи многу предности, вклучувајќи и заштеда на време и простор. Со eДокументација, ќе ја елиминирате потребата од физички архиви и ќе ги намалите трошоците поврзани со печатење и архивирање на хартиени документи.
- Побрз пристап до документи: со eДокументација, вашите документи се секогаш на дофат. Корисниците можат да пристапат до документите насекаде и во секое време, што овозможува побрзо донесување одлуки и поефикасна работа.
- Безбедност и следливост: сите документи се чуваат безбедно во дигитална средина, намалувајќи го ризикот од губење или уништување. Дополнително, eДокументација овозможува целосна следливост, што значи дека можете лесно да следите кој пристапил до документите и какви промени се направени.
- Интеграција со други решенија: eДокументацијата беспрекорно се поврзува и со другите решенија на PANTHEON. Ова овозможува лесна размена на податоци помеѓу различни деловни функции и обезбедува сеопфатен преглед на бизнисот.
Зошто да изберете eДокументација од Даталаб?
- Ефикасност и продуктивност: со користење на еДокументација ќе ги поедноставите работните процеси со што ќе ја зголемите ефикасноста и продуктивноста на вашите вработени.
- Еколошко решение: бизнисот без хартија придонесува за заштита на животната средина, бидејќи ја намалува потрошувачката на хартија.
- Флексибилност: Нашето решение е флексибилно и може да се прилагоди на специфичните потреби на вашиот бизнис, без оглед на неговата големина или индустрија во која припаѓа.
- Поддршка и совети: нашиот тим од експерти е секогаш достапен за поддршка и совет за да можете максимално да ги искористите сите предности на еДокументацијата.
eДокументација ги нуди следниве методи за архивирање:
- Услугата eДокументација дозволува документите да се архивираат безбедно на облак (хост).
- Во продолжение на овој начин на архивирање документи спаѓа и сертифицирана еДокументација. Во него документите се чуваат со ревизорска трага со што се обезбедува следливост на активностите на корисникот при управувањето со материјалот и се означува временски печат при внесување на документот,што значи дека се законски усогласени.
- Локалната услуга за еДокументација е достапна за архивирање документи на локални сервери.
Препорачуваме комбинација од еДокументација и Сертифицирана еДокументација – чувајте ја законски пропишаната документација во сертифицирана еДокументација и користете обична еДокументација за архивирање на комерцијална и техничка документација и поштенски книги.