Сметководство, Деловни Решенија, Претприемништво
Сметководството на cloud синоним за ефикасен бизнис
Cloud сметководство е деловен концепт кој нуди поинаков начин за пристап до личните податоци и апликации, кои повеќе не се чуваат во компјутерот, туку на „облакот“ – што значи дека можете да пристапите до сите програми, записи, документација и се што ви е потребно, во било кое време и од било која локација. Овој концепт заштедува и време и пари.
ERP на облак – за малите и средни претпријатија
Најголем дел од деловните субјекти во земјава се малите или средни претпријатија кои генерираат најголем дел од општествениот производ.
Секторот на мали и средни претпријатија се соочува со бројни предизвици во однос на обезбедување деловна соработка со индустриски гиганти или при излегување на нови пазари со желба да се зголеми бројот на клиенти. Најважно за овие компании е да го подобрат нивото на конкурентност за да можат да ги понудат своите услуги и на странските пазари. За да го направат тоа, им треба модерна технологија. И токму тука модерната технологија на облак може да биде од голема помош за нив.
Cloud ERP системите можат да му помогнат на секторот за мали и средни претпријатија да го подобри планирањето, контролата и управувањето со деловните функции, што ќе го подобри нивниот деловен напредок и ќе стане поконкурентен.
Сметководството на облак им овозможува на малите и средни бизниси да ги задоволат своите ИТ потреби по прифатлива цена и да влијаат на промената во начинот на кој ги користиме и размислуваме за технологиите.
А каква е состојбата со сметководството и книговодството на облакот?
Кои се предностите на сметководството на облак во споредба со традиционалниот начин?
Една од најважните предности на cloud решението во однос на традиционалниот начин (еднократно купување софтверска лиценца) е тоа што услугата (лиценцата) не се плаќа еднаш, што значи дека нема високи почетни трошоци.
Во случај да се појават неочекувани хардверски или софтверски проблеми, нивното решавање обично бара помалку време и пари отколку ја поседувате целата ИТ инфраструктура.
Предноста на изнајмувањето на деловниот информациски систем во споредба со купувањето на таков систем и придружна опрема е намалувањето на инвестициските трошоци за опрема како што се сервери, мрежна опрема, клима уреди и системи за непрекинато напојување, бидејќи во случај на изнајмување, податоците се складирани во облакот, а софтверот е пристап надвор од локацијата на корисникот. Ова ги елиминира задачите поврзани со инсталацијата, конфигурацијата и одржувањето на системскиот софтвер, кои се основа за сè да функционира успешно. Потребно е да се поедностави имплементацијата на различни платформи неопходни за развој и примена на сложени софтверски решенија, како што се платформа за развој на софтвер, платформа за финално тестирање или платформа за примена на ИТ решенија во пракса.
Плаќањето се врши месечно со фиксен износ, а компаниите кои користат cloud услуги не мора да се занимаваат со одржување на софтверот. На овој начин полесно се снаоѓаат и планираат трошоците. До услугите на облак се пристапува преку веб-прелистувач, т.е. преку Интернет, што ги прави облак услугите достапни од која било локација во секое време.
PANTHEON Hosting
Високите трошоци за инвестирање во лиценци и имплементација на софтверски решенија често ги спречуваат малите и средни претпријатија да пристапат до висококвалитетни, модерни и сложени програми. За да се реши овој проблем, Даталаб во соработка со Телеком Македонија нуди достапни решенија за сите компании кои имаат потреба од деловен систем со кој можат да издаваат нарачки, да издаваат фактури, да следат магацини, да управуваат со сметководство, да управуваат со плати, да планираат производство итн. … односно да управуваат со деловните процеси во компанијата.
>>Повеќе за хостинг PANTHEON
PANTHEON Хостинг е името на PANTHEON облак решението каде им овозможува на малите и средните компании да ги поврзат деловните процеси и целосно да ги контролираат. Услугата ги поддржува сите процеси во компанијата, од менаџмент на производи, сметководство и финансии, до HR, платен список и едноставно производство, а има и дополнителни функционалности наменети за меѓународен бизнис, како и бизнис аналитика кои помага во функционирањето на менаџментот во компанијата.
Како PANTHEON хостинг му помага на бизнисот?
Контрола на трошоците: нема почетни трошоци за купување софтверски лиценци, нема потреба од инвестирање во нова техничка опрема.
Плаќате за пакетот што сте го избрале со едноставно додавање или откажување на пакетот. По изборот на пакет, плаќате фиксен месечен износ, без непредвидливи дополнителни трошоци. Во цената е вклучена работа со програмата PANTHEON, закуп на простор по тип на лиценца, постојано ажурирање на програмата согласно најновите законски измени и програмски верзии.
Достапност: со PANTHEON хостинг решението, повеќе не сте „заложник на канцеларијата“. Можете да пристапите до програмата и вашите податоци во секое време и од каде било, се што ви треба е интернет конекција и PANTHEON.
Правна усогласеност: нема повеќе грижи за промените во законодавството, бидејќи ги следиме законските промени во лет, тие се имплементирани во програмата, што автоматски ги ажурира.
И како PANTHEON хост им помага на сметководителите?
Има многу предности за книговодителите и сметководителите, а ние ќе наведеме само неколку од нив:
- Поедноставена соработка со клиентите и елиминирање на непотребната документација
- Овозможена е автоматизација на задачите
- Пристапете до записите на клиентите во секое време со помош на сметководствената конзола
- Едноставна размена на документи со клиенти
- Целосен увид во базата на клиенти и извештај за времето поминато за секој од нив
Заклучок
Деловните решенија на облак им овозможуваат на компаниите од сите големини да понудат решенија кои се многу достапни. Со софтверот-како-услуга на облак, многу е полесно да се отстрани товарот на непотребна опрема, која претходно била неопходна за управување и водење на бизнисот, а често резултираше со прекумерни оптоварувања и ограничено време на застој. На крајот, целокупниот развојен процес станува многу поевтин. За сметководителите сите овие предности се уште поизразени преку полесна комуникација со клиентите.