,

Како вештачката интелигенција го трансформира искуството на корисниците на PANTHEON ERP?

3 Сеп 2024

Во денешната дигитална ера, деловната ефикасност и задоволството на корицниците се клучни фактори за успехот на секоја организација. Имајќи го ова во предвид, улогата на вештачката интелигенција (AI) и поддршката од чет-ботовите во управувањето со ресурсите на претпријатијата (ERP) станува сè поважна.

ERP деловниот софтвер е основна алатка за интегрирање и управување со различни деловни процеси во организациите. Воведувањето поддршка од чет-ботови базирана на вештачка интелигенција во овие системи носи голем број придобивки. Корисниците можат брзо да пристапат до информации и да ги решат своите проблеми без да чекаат човечка поддршка. Унифицираната база на знаење им овозможува на овие чет-ботови да обезбедуваат квалитетни одговори од најразлични извори, што значително го подобрува корисничкото искуство.

Многу важно е да се истакне дека брзината на одговор на чет-ботовите е од суштинско значење. Чет-ботовите, користејќи напредни техники за вештачка интелигенција, како што се обработка на природен јазик (NLP) и машинско учење, можат интуитивно да ги разберат корисничките прашања и да предложат или да обезбедат соодветни одговори. Поконкретните кориснички прашања резултираат со поконкретни одговори, што дополнително го подобрува корисничкото искуство.

Дополнително, чет-ботовите се достапни 24/7, овозможувајќи им на корисниците да добијат поддршка во секое време од денот. Оваа континуирана достапност придонесува за зголемување на задоволството на корисниците и деловната ефикасност.

Имплементацијата на поддршката од чет-ботот во ERP деловниот софтвер претставува важен чекор кон дигиталната трансформација на бизнисот. Оваа технологија им овозможува на организациите да го подобрат корисничкото искуство, да ја подобрат ефикасноста на деловните процеси и да постигнат конкурентна предност на пазарот.

Накратко, вештачката интелигенција и поддршката од чет-ботот играат клучна улога во трансформирањето на корисничкото искуство во деловниот софтвер ERP. Нивната континуирана еволуција ветува уште подобри резултати во иднина, бидејќи организациите продолжуваат да го користат својот потенцијал во оптимизирање на деловните операции и обезбедување супериорна поддршка за клиентите.

AION – напреден чет-бот во екосистемот PANTHEON

Виртуелниот асистент AION, базиран на вештачка интелигенција, игра важна улога во подобрувањето на поддршката за корисниците на системот PANTHEON ERP. AION им овозможува на корисниците да го искористат целосниот потенцијал на PANTHEON ERP решенијата и да ја максимизираат вредноста на нивниот ERP систем преку брза и интелигентна поддршка. Во деловното опкружување, ERP системот е камен-темелник кој интегрира многу аспекти на работењето, од сметководство и човечки ресурси, до управување со синџирот на снабдување и залихи. Комплексноста на овие системи често бара широка поддршка, и тука влегуваат во игра многуте можности на виртуелниот асистент, што ја олеснува навигацијата низ овие сложени области.

Помош во секое време и веднаш!

Една од најважните карактеристики на AION е неговата достапност 24/7, т.е. обезбедување на корисниците со брза помош без оглед на временската зона или празниците. AION користи напредни алгоритми за редовно ажурирање на своето знаење, со што им обезбедува на корисниците пристап до најновите и најактуелните информации.

Исто така важна придобивка од користењето на виртуелниот асистент PANTHEON AI е значително намалување на времето на одговор на прашањата кои ги имате. Наместо да чекаат достапност на човечки консултант, корисниците можат да добијат брз одговор на нивните прашања или проблеми. Ова не само што ја подобрува ефикасноста, туку придонесува и за задоволството и довербата на корисниците во користењето на PANTHEON ERP системот.

Побрзо учам кога прашувам

AION е изграден на темелите и можноста за обработка на природниот јазик што му овозможува да разбере и да одговори на корисничките прашања на природен, разговорен начин. Наместо да се борат со сложен технички јазик или специјализиран жаргон, корисниците на PANTHEON ERP можат да поставуваат прашања како што би правеле и со нашите консултанти. Ова ниво на пристапност на користење помага да се израмни кривата на учење на системот ERP, што го прави попристапен за сите корисници, без оглед на нивната техничка снаодливост.

Дополнително, AION игра голема улога во едукацијата на корисниците за најдобрите пракси, новите системски карактеристики и регулаторните промени, овозможувајќи им на корисниците брзо да ги усвојат промените во нивната работна средина.

Неговата способност да ја трансформира интеракцијата на корисникот со ERP системот го прави не само корисна алатка, туку и дигитален колега во PANTHEON ERP. AION разбира како корисниците пристапуваат до системот, но и од каква помош е поддршката во современиот бизнис, станувајќи суштински елемент во успешните бизниси и во подобрување на задоволството на клиентите.

За потешките теми, сепак, на располагање ви стојат нашите искусни консултанти!

За напредно решавање на проблеми и некои покомплицирани случаи, доколку AION не успее да им помогне на корисниците преку водичи, линкови со видеа или преку разговор, како и досега, на располагање е стручен тим од искусни консултанти во PANTHEON. Значи, кога ситуацијата ги надминува можностите на AION или кога за вашето барање е неопходна директна човечка интервенција, AION беспрекорно ќе ја предаде интеракцијата на некој од неговите човечки колеги без да го изгуби контекстот на проблемот.

Во иднина, AION исто така ќе претставува важен канал за повратни информации за тимот за развој на решенија PANTHEON ERP. Со собирање повратни информации од корисниците, виртуелниот асистент ќе му помогне на тимот за развој да ги идентификува областите во кои може да се подобри, да ја подобри функционалноста на системот и да го усогласи развојот со потребите на корисниците.

На крајот јасно е дека користењето на вештачката интелигенција како составен дел од искуството на ERP фундаментално го трансформира начинот на кој корисниците комуницираат со системот и како корисниците ја користат поддршката. AION не е само алатка, туку дигитален колега кој е дел од екосистемот PANTHEON ERP и кој ќе станува сè поважен за успешен бизнис, со јасна поддршка, брзи одговори и се разбира за дополнително зголемување на задоволството кај клиентите.

Освен што ни помага да го користиме софтверот PANTHEON, AION помогна и да го напише овој текст самиот за себе. Текстот сепак помина низ уредувачка обработка, лекторирање и лекторирање, но признаваме дека AION добро си ја заврши работата.

За повеќе информации за PANTHEON ERP решението, посетете ја нашата веб страна Даталаб.мк

Не пропуштајте корисни новости и совети

Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.

X