,

AION – Вашиот паметен асистент за PANTHEON

22 Мај 2024

Кога бевме мали, гледавме филмови и фантазиравме за компјутери со кои можеме да разговараме. Сонувавме за неограничено знаење што ни беше достапно, на барање од паметни роботи. Сето ова се оствари со појавата на алатката ChatGPT, вештачката интелигенција или робот за разговор кој може да имитира човечка интеракција, да им помогне на корисниците да одговорат на прашања, да решаваат проблеми, да ја предвидат иднината и да извршуваат други задачи за кои е потребна обработка на природен јазик.

Исто така во PANTHEON добивме паметен асистент со слаткото име AION. Неговата главна цел е да им помогне на сите корисници на PANTHEON да го најдат одговорот или насоките што им се потребни во врска со користењето на PANTHEON што е можно побрзо.

За AION разговаравме со Миодраг Ранисављевиќ, продукт менаџер за развој на AION од Даталаб Технологије.

AION е вашиот паметен асистент во PANTHEON. Во зависност од прашањето што го поставувате AION во PANTHEON или на корисничките страници на јузер сајт, освен помош и опис на решението, AION ви нуди и линк до инструкции каде можете да прочитате повеќе за процесот.

Доколку не постигнете решение преку разговор со AION или доколку сакате дополнително појаснување, AION ви нуди можност да отворите Тикет до услугата за поддршка на HelpDesk.

Миодраг Ранисављевиќ, продукт менаџер за развој на AION од Даталаб Технологије

Што е AION?

AION е нов член на семејството PANTHEON. Се заснова на вештачка интелигенција и голем јазичен модел што го научивме користејќи го PANTHEON. Добива информации од базата на знаење, од прирачниците на PANTHEON, од видео инструкции, вести и други бази на знаење. AION го поврзува сето ова знаење и им нуди на корисниците помош при користењето на PANTHEON. Ни помага со најрелевантните одговори на дадените прашања, како на пример „Како ја пренесуваме стоката од еден склад во друг во PANTHEON?“.

Како функционира интеракцијата со AION?

Постојат неколку начини за интеракција со AION. Можете да му се јавите директно од PANTHEON, PANTHEON Web, PANTHEON Гранули или да го контактирате за совет и помош на корисничките страници на јузер сајт.

Во PANTHEON, помошта на AION се повикува со избирање на менито „Помош“ и опцијата AION. AION го препознава најавениот корисник и јазикот на неговата локализација и го избира соодветниот водич врз основа на тоа каде се наоѓа корисникот.

Кога корисникот ќе го постави посакуваното прашање, покрај помош и опис на решението, AION нуди и линк до упатствата, каде што корисникот може дополнително да прочита повеќе за постапката и нејзините можни специфики.

На ист начин, корисниците можат да пристапат до AION и во PANTHEON Web и во Гранули.

Што ако корисникот не е задоволен со одговорот или не успеал да го реши проблемот врз основа на инструкциите? Дали истото прашање треба да го испрати за поддршка или да ја отвори апликацијата во HelpDesk?

По секој даден одговор, AION го прашува корисникот дали е задоволен од одговорот и дали одговорот му помогнал.

Доколку корисникот не постигне решение преку разговор со AION или сака дополнително појаснување, AION му нуди опција наместо тоа да отвори барање (т.е. тикет) до услугата за поддршка на HelpDesk. Доколку корисникот ја одбере оваа опција, се генерира апликација, во која се префрлаат сите податоци на корисникот, за да не мора повторно да внесува прашања, а на неговата е-маил адреса добива потврда за отворање на барањето.

Овде треба да се забележи дека барањата упатени од корисниците до одделот за поддршка преку AION се постапуваат во согласност со општите деловни услови.

Како да пристапиме до AION преку корисничките страници?

На UserSite, AION е достапен во долниот десен агол.

Корисникот го започнува разговорот со AION со избирање на водичот и производот за кој е заинтересиран. Јазикот на разговорот се поставува автоматски според податоците за најавување на корисникот или избраниот јазик на корисничките страници.

Кога корисникот поставува прашање за AION, AION одговара со линк до соодветните инструкции врз основа на избраниот водич и локализација.

Кои се плановите за во иднина? Како дополнително ќе го подобрите корисничкото искуство со AION?

Планот е постојано да се подобрува процесот на учење на AION, така што тој ќе дава уште подобри и попрецизни одговори, побрзо. Во моментов се ажурирани над 1.200 ЧПП, а планираме да додаваме најмалку 300 примери месечно.

Со додавање на често поставувани прашања од практиката во базата на знаење, како и понатамошно развивање на системот за фино учење, AION ќе понуди подобри одговори на поставените прашања. Се разбира, нашиот искусен тим на консултанти сè уште ќе биде достапен за повеќе предизвикувачки прашања.

Не пропуштајте корисни новости и совети

Доколку сакате да добиете новости со корисни бизнис содржини од нашата База на Знаење, Ве молиме пополнете го образецот.

X