Подготвивме кратки видео инструкции за поставките на системот за документи, за да можете лесно сами да ги направите потребните поставки според вашите потреби.
Доколку сакате да ви помогнеме околу поставките, ви подготвивме прифатлив основен пакет кој вклучува основни поставки за користење на системот за документи, поставки за поштенско сандаче за увоз на документи од соодветната папка на компјутерот, поставки за поштенско сандаче за испраќање и примање еФактури и, доколку е потребно, поставки за автоматско OCR читање на примените ставки од фактурата и кратка 20-минутна презентација за работа со документација.
Цена на пакетот: еДокументација ОСНОВНА: 8.370 денари + ДДВ
Пакетот вклучува:
- Подготовка на план за класификација
- Создавање 1 поштенско сандаче
- Поставување на стандардниот тип на складирање
- Основни поставки за користење на Документација
- Поставување задачи поврзани со еКнижење на дополнително креирано поштенско сандаче
- Поставување задачи поврзани со испраќање еФактури (доколку е потребно)
- Приказ на работа со документација (макс. 20 мин.)
Потребни услови:
- Претплата на избраните услуги:
- Хост провајдер
- еФактури услуга
- еКнижење услуга
- Клиентот мора да има подготвени податоци за пристап до хост провајдерот
Услугата за имплементација се врши преку онлајн поврзување. Дополнителниот обем на воведување на корисниците, како и можните дополнителни воведувања на посложени деловни процеси, кои не се вклучени во основниот пакет за имплементација, дополнително се наплаќаат врз основа на дадената понуда или по ценовникот.
Во случај на извршување на локацијата на вашата компанија, патните трошоци ќе се наплаќаат според
ценовникот.